Yleiset sopimusehdot
Nämä sopimusehdot ovat voimassa 27.09.2024 alkaen. Tällä sivulla on yleiset sopimusehdot.
1. Palveluntarjoaja
Creative Hats Group Oy, Y-tunnus: 3402704-1
c/o Y-North, Aittatie 3, 96320 Rovaniemi
Toimeksiantosopimus/tarjous tulee voimaan, kun kumpikin osapuoli on sen allekirjoituksellaan tai muutoin hyväksynyt. Hyväksyminen voi tapahtua myös kuittaamalla sopimus sähköpostilla hyväksytyksi. Toimittaja pidättää oikeuden ehtojen muutoksiin.
2. Yleistä
Näitä sopimusehtoja sovelletaan kuluttajan, yrityksen tai yhteisön (jäljempänä "asiakas") ja Creative Hats Group Oy (jäljempänä "yritys") välisessä suhteessa. Yritys tarjoaa palveluinaan valmennuksia, koulutuksia ja sparrauksia.
3. Sopimuksen voimassaolo
Sopimus asiakkaan ja yrityksen välillä on kertaluontoinen. Kertaluontoinen sopimus syntyy, kun asiakas ostaa yritykseltä tuotteen. Asiakas ei ole tämän jälkeen velvollinen ostamaan muita tuotteita eikä sitoudu kuukausittaisiin maksuihin tai ostoihin. Sopimus päättyy, kun palvelu on suoritettu loppuun.
4. Hinnat
Yrityksellä on oikeus muuttaa palveluidensa hintoja. Verkkokaupassa näkyvä hinta on voimassa oleva hinta kyseiselle palvelulle. Hinnat sisältävät kulloinkin voimassa olevan arvonlisäveron.
5. Maksuehdot
- Yritys tarjoaa palveluille eri maksutapoja (luottokorttimaksut ja laskutus). Käytettävissä olevat maksutavat näkyvät ostoksen tekemisen yhteydessä, laskutusta voi erikseen pyytää.
- Yritys käyttää maksunvälityspalveluna Stripea (Stripe Payments Europe, Ltd) ja Webnodea. Stripe tai Webnode tai niiden välittämät maksupalvelut voivat näkyä maksua suoritettaessa ja tiliotteella maksun saajana. Lue Stripen käyttöehdot ja Webnoden käyttöehdot.
- Viivästyneistä maksuista peritään korkolain mukainen viivästyskorko sekä maksumuistutuksista ja muista perintätoimista aiheutuneet kulut. Yritys siirtää maksamattomat saatavat huomautuksen jälkeen perintätoimiston perittäviksi. Perintätoimisto käyttää maksamattomien laskujen perintään vapaaehtoista ja oikeudellista perintää. Laskuihin lisätään perintätoimiston hinnaston mukaiset perintäkulut.
Yritys voi katkaista asiakkaan pääsyn ostamiinsa palveluihin viivästyneiden tai maksamattomien maksujen (myös osamaksuerien) takia, jos maksu ei ole saapunut eräpäivään mennessä. Tämä ei kuitenkaan poista asiakkaan maksuvelvollisuutta.
Yritys ei vastaa sopimuksista, jotka asiakas tekee kolmansien osapuolten kanssa ostaessaan tuotteita. Esimerkiksi, jos asiakas ostaa palvelun osamaksulla, tällöin maksuvelvollisuus voi siirtyä täysin asiakkaan ja osamaksupalvelua tarjoavan yrityksen väliseksi. Asiakkaan on tarkistettava kolmannen osapuolen ehdot maksutapaa valittaessa.
Creative Hats Group Oy ei tarjoa osamaksua maksuvaihtoehtona.
6. Ehtojen muutos
Yritys pidättää itselleen oikeuden muuttaa sopimusehtoja. Asiakas on velvollinen tarkistamaan sopimusehtojen sisällön ja päättämään sen jälkeen, haluaako hän jatkaa sopimusehtojen noudattamista. Mikäli asiakas ei halua noudattaa näitä tai myöhemmin muutettuja sopimusehtoja, yrityksen sivustojen ja palveluiden käyttö tulee välittömästi lopettaa.
7. Henkilötietojen kerääminen ja luovuttaminen
Yritys noudattaa kaikessa henkilötietojen keräämisessä ja käsittelyssä tietosuojalakia. Yrityksen rekisteri- ja tietosuojaseloste löytyvät yrityksen verkkosivuilla.
8. Tyytyväisyystakuu
Tyytyväisyystakuu koskee kaikkia yrityksen tarjoamia palveluita. Asiakas voi ilmoittaa tyytymättömyydestään palveluun, palvelun ensimmäisen tapaamiskerran jälkeen välittömästi, kirjallisesti yritykselle ja hän saa rahansa 100 % takaisin. Välittömästi tarkoittaa samana päivänä ensimmäisen tapaamiskerran jälkeen.
9. Tekijänoikeus
Tekijänoikeus ja muut immateriaalioikeudet työmme tuloksiin säilyy yrityksellä. Tästä huolimatta asiakkaallamme on aina oikeus käyttää asiakkaalle tehdyn työmme tuloksia toimeksiannossa sovittuun tarkoitukseen.
10. Vastuunrajoitukset
- Yritys ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.
- Yritys ei vastaa verkkosivuston käytön yhteydessä esiintyneistä teknisistä häiriöistä ja siitä seuraavasta puutteellisesta tilausten käsittelyssä eikä kolmansien osapuolien tarjoamien palveluiden, kuten verkkokaupan toimintahäiriöistä (kuten järjestelmien toimintahäiriöt ja viiveet maksujen siirtymisessä) eikä sopimuksista, jotka asiakas tekee kolmansien osapuolten kanssa ostaessaan tuotteita.
- Yritys ei missään tapauksessa vastaa palvelujen, tuotteiden tai näiden sisältämien materiaalien pohjalta ja johdosta tehtyjen asiakkaan päätösten seuraamuksista tai näiden aikaansaamisista tuloksista. Yritys ei näin ollen takaa sitä, että tämän palvelut välittömästi tuottavat asiakkaalle rahallista tuottoa.
11. Erimielisyydet ja sovellettava laki
- Nämä sopimusehdot on laadittu, jotta erimielisyyksiä ei syntyisi. Mikäli kuitenkin erimielisyyksiä syntyy palveluista tai sopimuksesta muutoin, pyritään ne ratkaisemaan asiakkaan ja yrityksen välisillä neuvotteluilla.
- Kuluttaja-asiakas: mikäli palveluita tai muutoin sopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi ottamalla yhteyttä kuluttajariitalautakuntaan (www.kuluttajariita.fi). Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn, kuluttaja voi olla myös yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).
- Tähän sopimukseen sovelletaan Suomen lakia. Palveluista tai sopimuksesta muutoin aiheutuvat erimielisyydet ratkaistaan yrityksen kotipaikan mukaisessa tuomioistuimessa, elleivät asiakas ja yritys pääse asiassa neuvotteluilla sovintoon.
12. Yhteystiedot
emmi.harjuniemi@muutostoimistokuohu.com